Vážení rodiče,
Po prvním týdnu dodávek našich obědů do vaší základní školy, kdy jsme pečlivě monitorovali systém dodávek, objednávání i placení, nám dovolte následující informace.
V tuto chvíli by měly být již všechny platby vedené přes bankovní účet kuchyně spárované s jednotlivými účty strávníků. Prosíme o vaši pečlivou kontrolu v systému strava.cz, tedy, že máte účet funkční, máte zadány všechny kontaktní údaje a máte správně připsány platby do kreditu. Všechny případné dotazy či reklamace prosíme směřujte na hospodářku, paní Dubovou (dubova@magic-hill.cz).
V prvním týdnu rozjezdu jsme všem strávníkům předvolili variantu Menu č.1 proto, aby bylo zajištěno, že skutečně všichni žáci dostanou v daný den v jídelně oběd, i pokud by rodiče nestihli oběd přihlásit. Takto to bude nastaveno ještě do úterý 17.9.2019. Od tohoto data nebude systém automaticky objednávat a rodiče musí sami oběd objednat či zrušit v daných lhůtách, to je objednávat či měnit variantu oběda nejpozději 2 pracovní dny předem, zrušit oběd nejpozději 1 den předem do 9:00 h a za podmínky kladné výše kreditu respektive nadále umožňujeme záporný kredit max 100 Kč. Pokud tedy rodiče nestihnou či opomenou oběd dítěti objednat, či nebudou mít dostatečný kredit, nebude oběd vydán. Dítě ale může na vyžádání dostat v jídelně teplou polévku zdarma.
Vážení rodiče, věříme, že jste zaregistrovali vyšší kvalitu jídel, námi zaznamenané reakce jsou veskrze pozitivní. Samozřejmě, že rozjezd systému přinesl drobné provozní komplikace či zdržení v připisování plateb do kreditu. Systém bohužel není možné vyzkoušet naslepo, ale až ve skutečném provozu se skutečnými strávníky, což v kontextu začátku nového školního roku mohlo znamenat určité komplikace. Za všechny se vám samozřejmě omlouváme.
Děkujeme za vaši spolupráci a přejeme úspěšný nový školní rok,
Martina Olivová